Aktywacja: *121*#

Home » Blog » Kalendarz dostępności

Kalendarz dostępności

Dodatkową funkcją Orange Ekstra Numeru jest możliwość skonfigurowania kiedy może on przyjmować połączenia. Możesz w niej ustawić w jakie dni w jakich godzinach Ekstra Numer będzię dostępny. W pozostałych godzinach połączenia będą kierowane na Orange Pocztę Głosową.

Aktywacja Kalendarza Dostępności następuje po wysłaniu pod numer 8041 SMSa o treści KIEDY i podaj numery dni (1 to poniedziałek, 2 to wtorek itd.) i zakres godzin w których ma być dostępny Ekstra Numer, np. KIEDY 123 08 14 oznaczać będzie, że numer będzie aktywny w poniedziałek, wtorek i środą od godziny 8:00 do 14:00.

Jeżeli chcesz, możesz ustalić więcej niż jeden przedział działania usługi. Aby to zrobić wyślij pod numer 8041 kolejnego SMSa o treści KIEDY i podaj kolejny zakres dni i godzin. Pamiętaj, że zakresy nie mogą się na siebie nakładać. Aby sprawdzić, w jakich przedziałach jest dostępny Twój Ekstra Numer, wyślij pod numer 8041 komendę KIEDY STATUS.

Możesz wyłączyć dostępność Ekstra Numeru w wybranych uprzednio godzinach, wysyłając pod numer 8041 SMSa o treści KIEDY DEAKT i podaj zakres dni i godzin, np. KIEDY DEAKT 45 12 20 wyłączy ustawioną wcześniej dostępność Ekstra Numeru w czwartki oraz piątki od godziny 12:00 do 20:00.

Wyłączenie usługi Kalendarza Dostępności następuje po wysłaniu komendy KIEDY DEAKT pod numer 8041.

Jeżeli zapomniałeś jak skorzystać z usługi wyślij pod numer 8041 SMSa o treści KIEDY POMOC.

Komendy dotyczące Kalendarza Dostępności możesz wysyłać bez przełączania się na Ekstra Numer. Wszystkie SMSy wysłane pod numer 8041 są bezpłatne.

Korzystając z Kalendarza Dostępności na Ekstra Numerze nie możesz na nim aktywować Halo Grania.